20100509 Besviken!

Om xakt en månad fyller jag 22 :p inget att fira, kanske lite fika hos mamma!? Hoppas på fint väder iaf!
Jag sitter här i soffan med min lilla tös i knät, hon har preciskäkat klart och nu sover hon igen =)sover, äter, bajsar och kissar :p lite vaken ibland med =) Det är mammas älskling <3

Jag vart så besviken igår... Han bara gapade på Leslie om jobb och massa, han vet ingenting!!! Att vi sover hela dagarna!? Vad i helvete vet han om det!? Jävla idiot! Jag vart så arg att vi åkte hem! Det var JÄVLIT onödigt och han skämde inte bara ut sej själv utan mej med! Nej, han behöver inte höra av sej förens han ber om ursäkt.. Leslie sa en puckogrej som han reagerade på, men så är det väl kanske när man är en MODERAT-JÄVEL in i själen??? Idioti att ens bry sej om Leslie´s kommentar, för han menade inte ens så som P tog det!! Nej fyfaan! Det är tråkit att det ska behövabli så här, men jag skämdes som faan igår! Jag tycker att det är så pinsamt!

Att sen säga att han skulle skämmas för att leva på social bidrag och att om han inte hade jobb och pengar, så skulle han ändå inte gå dit!! Men så fick jag höra att han visst vart inblandad med socialen! Snacka om dubbel-moral! Tur han bor en bit bort, för hans konstiga åsikter om saker och ting gör mej inte bara ledsen utan förbannad med! Tjatar om att vi ska ha jobb och allt det där, visst behöver både jag och Leslie ha jobb MEN nu är det så att det inget finns, vi får vara glada över att jag får mamma-penning och socbidrag! Och att Leslie sköter sin praktik som KAN LEDA TILL JOBB! Men som sagt, han vet inte mycket om mitt liv, för han är inte speciellt intresserad av att veta något! Det är nu på slutet av min graviditet som han började höra av sej till mej ofta..
Annars har han "tänkt" att ringa mej på kvällen och glömt det! Kul att han brytt sej innan!!

Tacka vet jag resten av min familj, dom vet mer, förstår mer och bryr sej mer!

Men den sidan av min familj är konstig.. Inte alla, men en del. MIn såkallade bror i LKPG har inte ens hört av sej och grattat sen Bella kom! Men, men! Han har väl sej själv att tänka på.. Inte för att jag bryr mej speciellt mycket om bror hör av sej, men jag tycker att det är en självklarhet att som ett syskon höra av sej när den andra får barn!?

Nej fyfaan! Vilken lustig sida det där är!! Eller dom 2 iaf!!!
Jag behöver inte dom! Jag har andra sidan av min familj som verkligen ställer upp och finns där <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Herre gud? varför skulle det vara fel att gå på soc? Tacka gudarna att dom finns som kan hjälpa folk exempel ni! ... Så vad jiddrar den där människan om? Ajja stå på er gumman!

2010-05-09 @ 19:05:36
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: emelie

Sara det är inget att tänka på.. men väldigt onödigt att säga så av honom.. (jag har aningar om vem du menar) Bella bli upprörd när du blir det.. vi sitter isamma sits då vi inte har varken jobb eller pengar.. det är förjävligt då man inte vet om det kommer komma in jobb överhuvudtaget.. och kämpa för att klara av månaderna överhuvudtaget.. jag hoppas att leslie får praktiken och jobb efter det!! håller tummarna för er!!<3

2010-05-09 @ 19:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0