20100510 Måndag

Något trött! Gah! Men antingen vilar jag lite här på soffan nu eller så väntar jag tills min prinsessa vaknar så hon får i sej lite mat och sen går jag och lägger mej!? Jag har inte bestämt mej än!

Bella badade idag för 2dra gången, med Leslie och INGA tårar här inte, inte när hon väl kom i vattnet =)
Skönt! Och kul att det gick bra, så det kommer vi fortsätta med! Bad med Pappa! =)

BVC  idag
LÄNGD: 49
VIKT: 2570

Jag är en stolt mamma =)

 
I morgon är det begravning för Tessan!
Har vart och beställt blommor tills i morgon! Kommer nog bli fint!
Usch! Jag hatar begravningar, men hon var ju en vän!
Det kommer bli tufft, men Leslie är med som kan krama om och trösta mej!

I morgon, ett sista farväl min vän <3



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Så liten hon måste vara .. :) Måste få träffa er snart! Kram

2010-05-11 @ 09:24:04
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: anna

skönt att hon går upp i vikt lilltjejen ;)



hoppas de går bra idag på begravningen. aldrig varit på någon själv så kan inte säga hur de är men hoppas

de går bra för er

2010-05-11 @ 09:36:50
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0