16 November 2010

Igår var vi hemma hos Erica, göörtrevligt! Tog ett glas vin och snackade en massa skit bara =) Det gillar vi =)

Natten till idag har inte alls vart bra! Isabella vart förkyld och näsan har runnit och hon har sovit dåligt!
Somnade på min arm gång på gång! tryggheten hos mamma hjälper nog en massa när man är sjuk. Jag är ju mer än gärna nära min mamma när jag är sjuk och/eller mår dåligt!

Igår på dagen var en riktig skitdag! Var så himla nere och mådde så fruktansvärt dåligt! Men sen på kvällen piggnade jag till och röck upp mej! Så skönt det får jag säga! Det blir att man mår lite bättre när man umgängar med trevliga människor! Då känns livet lite lättare!

Snart börjar en ny kurs! Det ska bli spännande! Och den här gången ska jag FAAN GE ALLT! =)
MNåste se till att göra en HRL med! Så jag blir godkänd i medicinsk grundkurs!! Tänk att jag faktist får ett G där, bara jag gör HRLén! Känns jävla bra måste jag säga!

Väntar på L, han kommer snart han, har vart i stan och handlat droppar åt våran prinsessa! Blir att städa här hemma nu när han är hemma! Ska dammsuga, diska, skura golven osv!

Jag längtar till lördag! Det ska bli så kul! Jag, Leslie, Zanna, Mattias och kanske några fler ska käka lite och ta ett glas eller två utan barna! Det ska bli såå Kul! Och det ser jag fram emot!

HM! Städning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vet du om något ställe här i Stan man kan göra hem kursen? Ska nämligen oxå göra den men vet ej vart:/

2010-11-20 @ 10:01:30
URL: http://mystjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0