23 Oktober 2010

Lördag!
Och idag är det en vecka kvar tills vi sätter på oss ringarna!
Det verkligen pirrar i magen!
Det är någonting som jag verkligen ser fram emot!
Leslie är inte riktit lika xalterad som jag! Men jag tror att han längtar lite med!

Så nästa lördag blir det hemma-mys med Leslie och Isabella, sen ska Daniel och hans barn komma med!
Vi ska kolla till dom ett par timmar, han skulle visst se någon meduza-grejja på wetternmagasinet! Fast han skulle ju bara vara borta ett par timmar så det var ju lugnt!

Gårkvällen spenderades hos Patrik, vi firade Leslie och Jossan!
Hade verkligen skitkul! Min johanna var där med <3
Man träffas ju inte riktit så ofta längre nu när hon bor uppe i stockholm! Så det var skoj!

Idag har vi bara slöat och gosat massa!
Jag och Isabella! Vi har faktist inte tatt på oss kläder idag varken jag eller busan! =)
Så pyamas hela dagen! *fniss
Det är ju lixom lördag ju så! Så vi får allt ha på oss vad vi vill! =)

Bellis ligger i sin säng och gnäller! Hon vill INTE sova! Men det tycker hennes mamma att det är dags för!
Fast hon smågnäller bara så det är ingen fara med henne! Kanske får jag ta henne till mej så hon får sova brevid mej i natt, IGEN! =) Gullunge <3

Jossan slöar brevid mej här i sängen! Göttans! =)

Får se när Leslie kommer hem. Han är ute och slirar ikväll med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0