28 oktober 2010

Vet att det inte alls är många som läser min blogg, men har den kvar för att min pappa ska kunna bli uppdaterad om vad som händer här hemma! Ska sätta in bilder på Isabella här med snart så han får se hur pass mycket ungen växer! För det är verkligen OTROLIGT! Att våra småbarn växer SÅ fort! Tiden går så himla fort nu med! Isabella blir hela 6 månader på lördag med! Är det inte otroligt!? Vart tar tiden vägen!?

Jag ska inte klaga heller, för just nu är Bellis inne i den åldern då hon är så go! När hon blir förbannad för något så sitter hon och skriker mammamammamamamma!!!! Haha och jag älskar det! När hon leker så säger hon dadda eller gagga! Haha! Hon verkligen ÄLSKAR sin gåstol och den sitter hon dagligen i! Hon skrattar och hon härjar! Ja, tiden nu är verkligen underbar!

Jag har lite svårt att ge henne "vanlig" mat. I alla fall det som manköper på burk, det gillar hon inte, hon får kvällningar! Men idag gjorde jag potatis och morötter och mixade ihop själv till henne och det gick faktist ner lite grann! Men det handlar ju om vana! Jag får kämpa med det där. Bara det att jag tycker så synd om henne när hon får kvällningar! Heh, stackars liten!

Hon satte sig upp i sängen igår med! Så hennes säng sänkte vi. Lika så bra, så hon inte häver sig ur sängen! Fy så otäckt!

Att leka i hoppgungan är ju en favorit också! Hoppla! Hon ska ju hoppa och ha sig i knät hela tiden!

Det är verkligen en liten fis som vi fått! en riktig liten rackarunge! Men det finns INGEN som vi älskar så mycket som vi gör!!

Lovar att det kommer in massa bilder någon dag framöver!

SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0