BAH!

Det är ju dumt att man kan vara glad ena stunden, sen känns det som om allt faller isär!
Det suger verkligen!!
Och igenkligen vet jag inte vad det handlar om, inte alls!
Måste sluta ta åt mej för SKITsaker!
Det är svårt!!

Jag tror att jag mår dålit för jag är såå trött!
Även om det inte alls är mycket att göra i skolan så blir jag stressad över hur jag ska klara av morrondagen!
Kommer jag somna skaplit ikväll, så jag kan få må bra i morgon?
Känner mej lite förkyld med!!!
AHH!
Huvudverk och ont i magen börjar ja få!
BAHH!!!!!

Jag ska snart ner till affären och handla hem saker så jag kan göra kycklingsallad!
Jag SKITER i om Adde blir sur, men duger det inte åt honom kan han ju laga sin egna jävla mat!!!

*PUH!!!
Nu har jag fått ur mej lite :p
Dant!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0