Full fart!

Idag har det vart full fart :)
Vaknade först vid halv 11, men klockan hade ju ställts om i natt så helt plötsligt var den ju inte mer än halv 10!!
Jag kände för att lägga mej igen! Men jag sket it xD

Jag inväntade Bardan som kom vid 12! Sen väntade vi på maten! Som va det bästa idag jue!!! :)
Potatisgratäng och "JUL"skinka! Det är ju förjävla gött ;) (även kallad helgskinka xD)

Sen hämtade vi upp Helena och drog vidare te IKEA där jag inhandlade mej en hel del!
Det är såå kul att shoppa där! Får ju massor för lite pengar :p
Handlade en kattkorg bla... Och Stina älskarn (L)

Handlade även underkläder med :)
ME LIKE <3
3 troser och en bh!! Och självklart ska det ju vara döskallar på ;)
Annars är det ju inte värt att handla :p
MOHAHA :)




Ajja..
På vägen hem hämtade vi upp lill-kussen <3
Hon ska också vara här några dagar! Det är kul!

Åkte förbi och lämnade saker åt mamma, fick en fin duk av mormor, grön, till köket :)
Vacker så :)
Mamma hade ju säkert handlat en katt-klös-bräda åt mina älskon <3
Disel fick rycket på´n nyss :)
Älsklingar <3<3<3

Den röda är gammal, men den blåa är ny och korgen med :)

Annars äre lugnt ikväll, vi ska feta med chips och cola!
Gött så in i :)

Ajja nattinatti fuck faces ;)


Innan Festen I Fredas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0