fyfasen vilken da xD

Jag är såå trött!
Vilken dag det har vart alltså!
Gisses!

Dagen började med att jag TOG sovmorgon till halv 9... 1 1/2 timme x-tra att söva! Och det behövdes!
Drog te skolan, var där vid 10 tiden! Då vart det frulle och det va såå gött måste jag säga  : )
Vi såg på en film om Maya-indianerna! (SKIT DÅLIG!!!, fast bra iaf :s HATAR sånna filmer bara!)
Mötte mamma och Hubbe i en rökpaus!
De kom med min fijna cykel  ;)
Me like !
Såg klart filmen och sen vart det att sätta sej på cykeln hem!
Vilket gick väldans fort :)
Mihihihi!!!!
Tack mamma  ; )

Väl hemma hade mamma och älsk vart och lämnat toaskåpet!!!
Fast först var ja tvungen att lägga mej på soffan en stund efter cylkandet, fast det inte är långt att cykla så va jag precis slut! HAHA Så där låg jag som en klubbad säl och det var gött ; ) Haha : )

Ajja tog tag i saker och ting! Fixade in toaskåpet till toan! Städning bland smink, hårsaker, duschsaker mm..
*PUH!!!!!!!
Vart ju en hel del som ja slängde xD Men det behövdes ju kan ja lova :p
När jag var klar med toaletten skåpet+städning så vart det ut i köket! Städade där med.. Rensade lite skit och så :)
Allt vart fint iaf! Och glad är jag  : )

Jag pratade med mamma som fått in sina pengar, så hon var lika lycklig som jag är nu :)
Hon kom in och vi var och STORhandlade!! Dra år skogen vad mycket det vart  : ) 2091:- kostade hela kalaset på maxi :p
Men vi fick ju en hel del! Eller hur mammis!? <3 Jag behöver ju säkert inte handla någon mat på ett par veckor! HAHA Jo mjölk och bröd kanske, men inget annat xD Och det känns underbart kan ja lova! :) HohoJaja!

Katterna fick blötmat och ett par nya råtter som de kan leka med! Adde och katterna fick mackrill :p HAHA Skämmer bort mina 3 älsklingar  : )  Men det känns bra  : )  Jag köpte hårfärg och hårspray till mej : ) Gött som fasen : ) Röd hårfärg btw!

Ikväll kom Helena till mej och vi har myst med ost och kex... Och frukt till det! Gött så in i var det :) Mihihi!

torsdag åker Hubbe till sin mamma i happis :( Kommer sakna honom massa! Han kommer inte hem förens nästa vecka någon gång! Det var ju säkert läänge sen jag och han var utan varadandra så pass länge! Men det kan kanske vara bra för oss med!? Ajja! Det kommer bli bra!

fredag kommer det folk hem till mej! BARA flicker ;) Tihihi! Jag ska alltså ha tjejfest :p Och jag tror det kommer bli APKUL :) Men innan på dan ska jag och Madde pierca oss !!!! I naveln! Fast jag där nere :p Kan ju inte ha 2 däruppe! Daa xD

Nu känner jag att jag borde lägga mej!
Och det ska ja med!

Kommentarer
Postat av: Erica

Gött att få ordning på saker och ting :P



Vi ska kollapå en lägenhet på lsutikullev.

Tror det var 36 c om jag inte minns fel.. En fyra är det iaf, ligger vid skolan typ. Hoppas att den är nåt att ha och att vi slipper lägga oss i kö :P

2008-10-22 @ 01:26:29
Postat av: sandra

JAG KOMMER xD

2008-10-22 @ 20:35:41
URL: http://sabagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0