Kussarna

Hejsan!

Sitter i bilen, på väg till LKPG med mamma och Adde!

Lyssnar på party-animals bandet ; )

Jammi!

Jag ska ner till morfars gav sen!

Han skulle fyllt 87 i mogon!

Ska sätta dit en blomma!

Kommer bli fint ( :

Har lite småont i huvet, eller är seg som faan!

Men de ger sej la!

Har inte tatt någon atarax än i dag!

Det är bra : )

Ska nog sova hos mamma inatt!

Gillar mammas dubbelsäng ; )

Jag vill ha´n!

Men de får ja nog inte! :p

Hehe

Hon kör mej te skolan i morn!

Gött att slippa gå ; )

Jag och Adde busade hemma förut :p

Bella va inte sen att vara med ; )

Hon har blitt så himla pigg : )

KUL!!! <3<3<3<3<3

Hon sprang och hoppa som en galning : )

Mattes älsk! <3

Trött är jag med!

Mamma kör som faan!

HEHE

Hon är ju säkert den enda som jag kan åka med som kör fort :p

Annars får jag panikångest!

FY!!

Förut när vi åkte på "lattjolaiban vägen" kom de en traktor på mötande hållet och jag skrek och mamma och adde garva som faan!

HAHAH

"aaaaaaa"

"hahahaha"

KuL :p

Ajja, nu orkar ja inte skriva mer!

Kisses!




Nu sitter jag här hos Sandra och dom :)
Ikväll ska vi flöta chips och glass!!
FYFAAN så gött ;)

Var nere på morfars grav förut! <3
Jättefint vart det där nu efter Marie som satt massa fina blommor och nu fick han ju mer,
Han "fyller" ju i morgon, så vi satte dit 2 buketter,
en från Marie m.familj och en från oss!

Ajja..
Blir la käka här snart tror ja xD
Jag är sugen!
Hehe

Ajja
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0