segt!

Fyfaan så segt det är!
Jag är AStrött efter en långdag i skolan...
Burr...

Vad faan!?
Man kan väl inte ge bort någon annans saker eller? :@
Alltså, vissa kan man ju bli galen på!


OH!
Jag är så jävla irreterad!
BAH!
Nu ska jag lägga mej!
För jag vart riktit jävla sur!


jag kanske tar illa vid mej för minsta lilla, mkt möjlit!
Men jag är inne i den perioden nu igen!
går ner mej TOTALT när jag har mens!!!
BAHHHH


Men något som gjorde mej fruktansvärt glad idag var när adde ringde och sa att vi kanske ska köpa oss en tvättmaskin!!
OH! LYCKA!
Hur faan kan man bli så glad över sånna saker?
A, jag vet inte..
Men det vart jag iaf!!

Jag hoppas verkligen att vi köper oss den här!
Skulle ju säkert underlätta en hel del!
*Puh!

Ajja.. skriva min privata blogg nu

Kommentarer
Postat av: Erica

Gud vad skönt med tvättmaskin!

Vi köpte nyss en diskmaskin och man slipper en del tjaffs :P

2008-10-08 @ 00:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0