Tankar

En del människor kan man ju tycka att de är lite bakom flötet! BAH
Som människan på IKEA härromdagen!
Fittkärriing! Sånna borde verkligen jobba med något annat än att träffa människor!

Sen finns det sånna som bara tänker på sig själva, inte sin omgivning och inte sina barn!
Vad är det för människor? Dom borde inte få ha barn!

Sen finns det dem som får upp ögonen då det kanske är försent!
Tragiskt!!! Synd att det måste hända något innan de kan förstå att det är det viktigaste i deras liv!



En del skulle kanske kalla mej patetisk!
I don´r care!
Eftersom jag lätt kan sätta handen på hjärtat och säga att jag tar hand om mej själv, min familj , mina djur och mina medmänniskor! Det är inte alla som kan göra det!

Jag har inga barn, men jag vet att om jag skulle haft det skulle jag inte kunna släppa dom!
Knappt för en timme ens engång! Om jag så vore dödssjuk, skulle inte lämna dom ifrån mej!
För det måste ju vara det vackraste som finns! Det helt otroligaste!

Det är en av mina drömmar i mitt liv som jag ska uppfylla..
Att skaffa barn och vara en god mor! För jag kommer bli en av de bästa!
Skulle ALDRIG skaffa barn om jag inte skulle känna så!

Tror att alla mödrar känner så!
Oh jag tror att det behövs att känna så!

ANDREAS

Jag saknar dej så mycket!
Men du kommer hem i morgon!
Och det är jag lycklig över!
Skulle inte palla en vecka till utan dej!
Det finns ingen som är som du!
Inga som är som vi <3<3<3

Det kommer vara  du och jag för alltid!

Det har vart du och jag i 4 1/2 år nu och fler år kommer det bli!
För det DU och JAG har ihop, Det är äkta kärlek
Det finns ingen annan som förgyller min vardag som du mitt hjärta!

Ses i morgon <3 Hubbe <3
Älskar dej mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0