skriva av mej!

Nu har vi sett en av de 4 filmerna vi hyrde!
Jag börjar bli ganska trött med!
Och hur fasen kan jag vara det!?
Vaknade ju inte fören 11 eller ngt jue ;)

Disel har rycket på någon råtta..
Den slänger han upp i luften och typ slår iväg, sen kutar han efter ut på golvet, sen tillbaka till kattbrädan! Oså likadant igen!!!!!!! :p HAHA han för ett JÄVLA liv xD
Mammas älskling! :)

Tinus har lagt sej i korgen! Det är hennes plats det :) 
Tror hon tycker det är väldans mysit att få ligga och gosa där!
Annars hade hon ju inte vart där så mycket eller?
Hon ligger där iaf och tvättar sej så fin nu :)
Det är mammas lilla tös!!! (L)

Helena har redan somnat!
Men hon har ju vart vaken från halv 8 i morse med!!!
PUCKOT! :p
Vi har juuu LOV ;)
HAHA, känner mej som typ 14 igen ;) Förutom att jag super mindre :p

Hur kunde man ha råd med allt dricka då igenkligen? Helt otoligt!
Jag menar, nu har jag varken råd eller ork att ligga i en sådär 5 av 7 dagar! IKKE !!!
Men då klarade man av det :)
Och bakfull!? Det var man ALDRIG! För man fick ju inte visa det för mammsen eller pappsen :p
Och nu har man ju lixom rätt till att vara bakfull xD
ILLA alltså!

Vad vare jag skrev om!?
Lovet ja!
Som sagt är ju min kusin här!
Så vi har ju börjat veckan med film och mys!
Va ju på stan med förut, spelade bort lite pengar :p Men det va kul :)
I morgon blir det storstädning här! :)
Måste se skaplit ut tills Adde kommer :) Då blir han ju glad :)
Tvätta i morn med! Helena och Sandra ska hjälpa mej, för Bardis ska la iväg...
Ska träffa min lilla tös i morgon med! Min lilla AGNES!
Jag saknar henne nått så grymt!
Jag hoppas verkligen att Tess kommer bli bra!
Hon har ju bara denna chansen med sa läkarna!
Och det tär ju!! Hon är ju en nära vän lixom! Och det är ju ALDRIG kul när ens kompis är sjuk! Och hon är ju riktit sjuk med! Men jag tänker på henne och jag tror att hon kommer klara sig igenom det här!

Det är just i sånna här situationer man tänker på hur fjantig man själv är! Vilka små problem man har tillskillnad från hennes! A fyfaan! Men ibland får man släppa alla sina egna och  stötta sina vänner! För annars är man ingen riktig vän!!! Och vad skulle hända om man själv var inne i en sådan period då allt bara var skit! Eller om man skulle sitta i samma situation som Tess, tänk om INGEN fanns där för en! Fyfaan vilket helvete alltså! Jag skulle inte önska min värsta fiende det hon går igenom nu!!! 
.:Men gumman, tänker på dej och kommer stötta dej till 100%, jag vet att du kommer lyckas ta dej igenom detta helvete! Jag tror på dej! Och det måste du med göra!:.

Onsdag blir det också lugnt!
Och torsdag med skulle jag tro!
fredag däremot fyller ju Leslie, men jag funtar på att vara nykter!
Lördag har Jojo halloween fest så det blir väl att ta lite då skulle jag tro :)
Jag och Adde ska vidare till Gunnel senare på kvällen, för hon har ju fest hon med! Och Adde ville dit så!!!
KOMMER ALDRIG SLÄPPA KARL IGEN :p haha, så mycket som jag har saknat honom nu huar jag nog aldrig gjort xD
SAKNA <3 SAKNA <3 SAKNA <3 SAKNA <3 SAKNA <3 SAKNA

Yääyää...
Nu vart det ju nästan fööör mycket som jag skrev! Dags för filmen nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0