ÅH, Adde!

Nu måste jag få skryta lite om mina kissar igen!
I natt när Adde var på efterfest så mådde inte jag allt förbra, spydde och hade mej!
Då kom min lilla Disel och la sej brevid mej! Så jag kunde ligga och krama om honom! Han bara låg och spann hos mej! Lilla Stina Låg vid fötterna! Dom är underbara mina hjärtan! <3 Finns inga kissar som är så fina som mina! <3

Efter Adde kommit hem, och jag vaknat, så la jag mej på soffan och glodde TV, eftersom jag inte kunde somna om.. Då kom Disel dit och la sej hos mej :) Och där somnade vi både han och jag! MYS

Jag hoppas att Jojo kommer snart! Så hon kan tjata upp Adde! *GAH

Ajja, ska prata klart med Jossan nu! Sen ska jag till mamma! :p

PoK

Kommentarer
Postat av: Sandra

hoppas solen kommer, för då ska vi grilla idag :):)

2009-04-05 @ 10:42:55
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0