Tankar...

Jag tror att jag har börjat förstå Jojo vad hon menar med när hon säger att hon kan känna sig lite utstött när hon ska ha / när hon har mens! Så känner jag mej just nu! Fast jag har ju dock ingen mens! Adde berättade att en i hans familj var med barn! Kul för dom, synd att de är så unga bara! Den här killen som är pappan, han vart utslängd av sina föräldrar! Vad är det för slags föräldraskap? Tycker att det är förjävlit! Det är ju nu som dom ska säga hur de känner, men ändå stötta till hundra procent! De ska ju finnas där i vått och torrt! Det är ju ändå man ska kunna förlita sej på i svåra stunder!

Och det här med abort... Jovisst hade det nog vart det bästa utvägen för dem! Men det är ju dom som ska få känna så isf! Det är ju deras val i slutendan! Ingen ska ju säga till dom vad dom ska göra! Men att prata och diskutera är en annan sak!

Minns första gången jag var gravid... Hur Eva först sa att hon skulle ställa upp och bla bla bla....... Sen satt hon och hotade med att socialen skulle tvinga mej att göra abort och jag inte gjorde det självmant! Samma sak där! Idioti! Hur kan man hota en 16 åring så? Helt otroligt!

Jag hoppas bara för den här tjejens skull att hon ska mogna till sig och tänka över det noga! För Det finns ingen återvändo sen! Behåller dom barnet, så är de föräldrar för alltid, inte bara ett tag, då det är kul...........




GAH!
Jag är med bäbis-sjuk! Funtar på att fråga Johanna om vi ska adoptera :p Vi skulle bli dom bästa föräldrarna ever ;) Jag lovar!


Nu ska jag ta mej lite frulle!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: yoyo

klart att vi skulle :D underbara!

2009-04-02 @ 16:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0