Lite snack =)

Jag orkar inte städa mer idag! Men nu ser det skaplit ut =)
Har fått på en julmatta på köksgolvet, fick en av mamma idag!
Pappa ringde förut med! Så vi snackade lite! Kul! Jag saknar honom redan, fast vi sågs som i lördags!
Men vi ses ju snart igen! Den 19de är det julafton med pappa-familjen! Vi ska vara hos syster i år! Blir kalas-bra med barnen och så! Det finns ju allting där för dem! =)

Igår kväll slog jag in dom sista klapparna som vi hade hemma! Nu ligger alla under granen! Och det är så mysit!
Vet att vi är tidiga med de! Men det skiter jag i ;) Det är inte så mycket folk här och ser det! Så den får stå där, mest för min skull, och lysa! Jag kan sitta i vardagsrummet och bara kolla runt! Allting är så mysigt och jag trivs så bra här hemma nu! Det är skönt!

Jag älskar det där med julen! Julpynt, julstjärnor, gran, klapp inslagning, mat, träffa familjen mm!
Det är göör mysit och underbart! <3 Och som vanlit blir det två julaftnar för min del! En dag med pappas sida och en dag med mammas! Vi ska ju träffa Leslies familj med! Men jag tror vi tar det på julaftons kvällen! Eller ja, vi får se vad vi hinner med!

Allt det där med tända ljus, mörka kvällar osv! Det är också någonting som jag tycker är fijnt som faan ;)

Nehej!
Nu blir det Jerry Springer ;)
SES

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kan du inte ta lite kort och lägga in på hur ni bor? :) O på julgranen :) Älskar att se hur andra pyntar .. Hmm okey illa kanske bäst för den där flikkebarnet att växa upp lite då ...

2009-12-08 @ 18:26:53
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Kan du inte ta lite kort och lägga in på hur ni bor? :) O på julgranen :) Älskar att se hur andra pyntar .. Hmm okey illa kanske bäst för den där flikkebarnet att växa upp lite då ...

2009-12-08 @ 18:27:00
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0