DOH!

Finns så mycket som jag vill skriva om! Men orden kommer inte ut! Det finns massa saker som jag borde kunna få skriva av mej! Men det går inte! Det finns så mycket! Men jag vet inte vart jag ska börja! Jag vet inte ens om jag klarar av att skriva ner det! Så alla kan se? Nej, jag vill nog inte!

Mellan mej och Adde som det är nu är det okej! INGEN behöver fråga mej mer om det!

Men vilka vänner man har!?
Det som hände i fredas! Vad faan tänker vissa med!? Trodde dom att jag inte skulle få veta?
Leslie och Jojo var dom enda som berättade något alls för mej! Är det bara dom som jag kan lita på?
Helt jävla otroligt!
Fyfaan!

Jag och Adde har en sak på gång och om det skulle funka kommer det bli SÅ JÄVLA SKÖNT! Att ibland få slippa alla jävla "vänner" här i stan! + att det antagligen kommer vara en ÄCKLIG jävla subba som kommer vara här mycket sen (skulle jag tro då hennes, typ enda, polare flyttar hit)!!!!!!!!! ÄCKEL-HORA!

Kan inte släppa att hon vibbade mej och så! FYFAAN! Men jag lovar alltså! Hon ska INTE visa sej för mej! För jag vet inte vad jag skulle göra om jag såg henne! Helt ärligt! Så hon ska INTE visa sej för mej!!!!!!!! BLÄÄÄÄÄ FÖR HENNE! SPYR PÅ´NA!





Neee, fyfaan!
Duschen och slänga ur mej lite ilska!

Kommentarer
Postat av: Sandra

älskar dig!

2009-02-10 @ 07:12:22
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0