Helgen!

Fredag:
Jag, Lena, Lillan, Adde mfl tog lite! Det var ganska kul till en början!  Spelade pokaer, vilket inte är SÅ kul.. Sen drog vi till Peter, där vare massa tjaffs, but who cares? Inte jag iaf :p Tog 11 bussen till Lina och där vare fest! Stoffe la sej typ när vi kom! Bråk var det hela tiden! Leslie och Lina bråka och jag råkade åka in i väggen! Fick en bula, som jag i fredas var såå stolt över! HAHA Brukar ju aldrig få smällar och bulor! Tokiga jag! Adde och Leslie rök ihop! Kommer inte ihop varför första gången hände, men andra gången skulle Leslie be om ursäkt och Adde trodde att han skulle gå honom igen! Så det vart bråk ännu en gång! Men det lugnade ner sej sen!

Lördag:
Åkte hem runt 11-tiden! Skaplit trött efter en kväll med ÄCKLIT vin innan man somna! Åkte hem och la mej och sov! Pratade lite i telefonen innan med Jojo och Helena!
Sov till halv 5  (!) Åkte sen till Fågelsta och myste med Bella! Vart en sväng till Vadstena med! Köpa pizza och hämta kläder åt Josso! Pizzan var god och jag åt som en häst! :) Hehe! Runt 21.30-tiden började jag och Jossan göra oss i ordning! Vi skulle till hallen! Mamma kom hem och vi åkte! Mötte upp Mattias (x:et) och Alex i c-borg! De skulle med! Men när Adde hade åkt skulle Alex hem igen, skitfull var han så det var lika bra :) Matte ringer mej när jag är inne på Hallen och ber mej komma ut och möta upp honom! Så det gjorde jag och vi knallade in! SKITkul att träffa honom och vara med honom :) Han är så go <3 Såg Pontus sjunga med! SKITkul det med :) Träffa massa folk som man känner igen och så! En kille som jag har spelat poker med för ett bra tag sen hälsade på mej och kallade mej för just Poker! HAHA jag fattade ingenting till en början! Men han påminde mej så gärna :) Trevligt folk btw! Hubbe hämtade upp mej, Jossan och Lena vid 01.40 för Vivika (Tias tjej) hämtade upp honom då! Mattias tyckte att folket som åkte förbi deras bil skulle smaaka på den! HAHAHAHA *asg* Han är ju härlig alltså! Jag hoppas vi träffas snart igen och tar en riktig fylla :)

Idag:
Sitter just nu och väntar på att Adde och Jossan ska vakna någon gång! Faan! Vi ska till Fågelsta sen idag med! Vara med Bella, mamma jobbar! Nenne är hemma så han släpper ut henne tills vi kommer <3 Underbara familj! Finns ingen bättre familj än min! Det är fucking sant! Vet ingen mamma som ställer upp så mycket som min mamma gör på mej! Och mormor med så klart! Syster som jag kan ringa och prata av mej med när jag är ledsen! Alla är de bra! Rasmus och Linus som man kan mysa med! Glömma alla problem som man har! Det går verkligen inte tänka på dom när man är med barna <3 Mina små hjärtan! <3

Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag får kläderna i slutet av mars.. eller början? något av det :D:D trög äru fiskjävel<3

2009-02-22 @ 14:23:15
URL: http://yoyoblowjob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0