Onsdag<>Kväll!

Så har dagen gått! Bajs! Tiden går aldelles för snabbt! Fast ska jag vara ärlig så gillar jag det ibland med! Idag har det vart en riktig SKITdag måste jag säga! Förutom att jag inte hade någon fraktur i armen! Och det var ju säkert skönt att höra! Fast jag har ju ASont i armen iaf! Hoppas på att det går över! URK! Jag har ju lärt mej nu att jag inte ska gå i den backen då det är halt! Ajaj! Så det vart rönteg som sagt, och allt så okej ut! En jävla muskelsmäll har jag la fått kanske! Bara inte armen blir sådär illa som den har vart ett tag! Det har ju blivit bättre nu! Och jag vill inte ha tillbax det!

Hängde med Madde och Kicka idag på dan! Och spelade, gick inget bra alls! Pengar väck! Men, men! Det var ju pengar som jag inte skulle haft igenkligen! Såatte det är ju lugnt! Inte så kul när man inte vinner bara! Men jag ska inte klaga!
Jag har ju vunnit massa pengar nu så det är ju kul det iaf!

Idag vart jag så grymt sugen på Taco-Paj! Och självklart gjorde jag det med ;) Gött som faan var det kan jag lova :)

Sugen? :)
Vart massa kvar och det kommer Adde äta upp sen när han kommer hem :)

Han är i Norrköping med Peter, de hämtar däck till Peters bil! YääYää!

Jojo sitter i soffan och kikar på Efterlyst! Det är ju säsongstart på det idag! Spännande!
Förut lekte jag och Jojo med mina pengar :p Höhö! Fast nu finns det inte så mycket pengar kvar i min burk :p
Tog alla tior och några 5or med! (160:-) Så det finns kvar kanske 50-100:-, men det är ju ett par mjölk och så :)

Ska få 150:- av mamma i morgon med! Vilket är en jädra tur! Eftersom 750:- försvinner i morgon på Disels bollar!

Stackarn! Han blir av med sin manlighet :p Nee, men han är ju redan så pass fjantig som man bara kan vara! Hoho! Mattes älsklings kille <3

Senare sen när Adde kommer hem så ska vi åka och lämna Kajsa! (Äntligen) Är så trött på att hon skiter inne! Det är synd att hon gör det! För hon är verkligen en härlig kissemiss! Men det funkar inte att vi har henne här! Leslie och Lina får göra vad dom vill med henne sen! Jag kan inte ha henne mer nu iaf! Så,a, det ska faktist bli riktit skönt!

Nehej! Nu ska jag se på efterlyst med Jojo! <3
HA´t!

Kommentarer
Postat av: Sandra

förbannade kosa! jag vill ju ha! :D

2009-02-05 @ 07:42:49
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0