SaraVsTimo




Pingu | Iväg o handla snart. säger:

jooo

Pingu | Iväg o handla snart. säger:

Sara- Mhm! säger:

NEJ!

Pingu | Iväg o handla snart. säger:

sluta, du gör mig nervig.

Sara- Mhm! säger:

hahaa men klart som faan att det gör ont!

Sara- Mhm! säger:

det fattar du la

Pingu | Iväg o handla snart. säger:

sluta.

Sara- Mhm! säger:

AJ AJ AJ

Sara- Mhm! säger:

Sara- Mhm! säger:

¨fjant-timo

Pingu | Iväg o handla snart. säger:

hahahah

Pingu | Iväg o handla snart. säger:

du ja

Pingu | Iväg o handla snart. säger:

min mamma

Sara- Mhm! säger:

Jag måste berätta för dej timo, jag är inte din mamma!

Sara- Mhm! säger:

Bli inte ledsen1 Men du måste ju förstå att man MÅSTE vara född innan man föder barn!

Pingu | Iväg o handla snart. säger:

haha, näeee, sluta nu, jag blir ju blöt i ögat

Sara- Mhm! säger:stackare men det är tyvärr sant! det är krösmajja som är

Pingu | Iväg o handla snart. säger:

hahaha .indiot.



HAHA
Allt började med att Timo ska gadda sej i morn! Och då skrev jag att det kommer göra ont och han skrev att det skulle nog vara skönt! HAHA resetn har ni ju över ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0