Kan verkligen inte sova!

Jag kan inte sova! Vad faan äre med mej? :o
Ligger och tänker alldeles för mycket!!! Baaaajs!
Ligger och snackar med Lina i sängen! Möjsit värre xD
Hon ligger och kelar med Kajsa! Bajs-kissen :)

Kajsa har blivit LITE bättre nu faktist! Inte alls lika ofta som jag behöver torka skit! Och det är skönt! Kommer nog bli ännu bättre sen när vi bor ute i huset! Då katterna får börja gå ut! Det kommer nog bli bra för dom! Och för oss med hoppas jag!!

Mamma kommer i morgon! Jag ska inte till skolan! Vi ska fixa sjukintyg igen! Jag har ingen lust, ingen motivation längre! Fyfaan! Jag hoppas att jag kan få tillbaka det snart! För jag måste fixa skolan, så jag kan få pengar någonstans ifrån! BAH! Vilket jävla skit alltså!

Fyfaan! Ligger bara här och skriver massa skit! Funderar på att gå upp och tröst-äta något! Kanske kan må bättre, äta så pass mycket att jag kan bli trött så jag kan somna xD Inte rätt tidpunkt, men What ever :p Jag är redan fet så vad faan!!


Tjöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0