Måndag!


Grattis till bror som förlovade sej i lördags! Kul för er!
       


Det var en skitrolig kväll måste jag säga!



Idag är jag hemma igen! Mår inte alls så bra! Jag hoppas att jag blir bättre sen! Jag håller på att ringa för att kolla om det finns plats för mej på parkskolan! Jag har ingen lust att gå kvar på Bona, jag tjänar ju lixom ingenting på det! Så jag hoppas att jag ska lite tur för en gångs skull och kanske komma in där! Hade ju vart bäst med distans! Men finns det ingen plats där så får jag ta det som finns! Bardan och jag hamnar då i samma klass! Och det kunde ju vara lite skoj! :) Var ju hos henns i torsdags! Då satt vi och pluggade! Men det var skoj! Och så tycker ju jag att sånt där är intressant med! Så kanske kan det gå mycket bättre för mej denna gången!

Jaha ja! Om man skulle ta ett par panodil och sen lägga sej igen då! Henne som jag ska prata med kommer tillbaka vid 1-tiden! Så får ringa då igen!

Ska ringa bardan nu och kolla om hon har lust att komma!! Märks!

Hubbe skulle köpa med sej kattmat och kattsand sen! Dety behövs!

Nu-> Soffan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, adde kanske ska skaffa sig långt hår? ;)

2009-01-20 @ 10:30:16
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0