Samma inlägg! Skit-blogg!

Faan vad trött jag blir på bloggen alltså! Får skriva om det!

Är trött! Vilken huvudvärk! Somnade runt 3 i natt då jag verkligen inte kunde sova för att jag mådde så illa! BAH! Så det är ingen rolig dag idag heller! Fast igår vart jag ju glad tillsist iaf :) För huset och allt det där :) Underbart!
Hoppas nu att Madde med flyttar med oss! Skulle vara jätteroligt! Verkligen! Ska ringa till dem som har huset idag, och ska höra om man kan få komma in tidigare så jag kan måla om köket! För så vill jag INTE ha det! Men det ska nog inte vara någon fara! På fredag ska vi säga upp lägenheten med! Det blir ju från och med den första! Sen har vi 3 månaders uppsägning med! *Pust! Men 2or i C-borg brukar ju vara ganska eftertraktade! Framför allt då det är på nedre botten!

Jag har tänkt på vad skit man samlar på sej igenkligen! Det är ju helt otroligt! Tur att huset är himla stort så vi får plats med allt! :) Källaren är grymt stor med alltså!ÅH! Jag är så uppspelt! :) Underbar känsla måste jag säga!


Nehe! Nu ska väl jag ta och slänga mej i sängen igen! Har ju huvudverk som sagt!


BTW, önska mej lycka till idag! Ska röntga axeln / armen!


PoK



Andreas Loponen!

Mitt hjärta <3 Du är det bästa som finns!

Tänk att för 5 år sedan visste vi inte vart vi skulle vara i dagens läge :) Men jag måste erkänna att jag gillar det! Och att jag trivs! Nu är det bara en sak till som fattas i våra liv! Och det kommer ju när det kommer! Underbart! Du och jag för alltid och all evighet hjärtat! Du och jag JÄMT! <3


Kommentarer
Postat av: Nadine

Vilken fin blogg! :)

2009-01-21 @ 12:14:05
URL: http://nadine.blogg.se/
Postat av: Agn

Lycka till med röntgen! Hoppas det inte är nåt allvarligt? :)

2009-01-21 @ 12:16:12
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0