SkitStad!

Tänkte att vi skulle gå på BIO idag, men ikke!
Faan det går ju INGA bra filmer! OH! Jag blir faan galen alltså!
Kan dom inte köra mer filmer eller?
Finns det ingen som kan göra någon riktit läskig skräckfilm längre? BAH!!!
Och hemma kväll blir det nog då! KUL, NEJ!!!!
Jag har ingen lust alls att sitta och glo på TV!!! Det är ju så tråkit!
Effersej har vi ju fått hem boxern nu!
Men iaf! Går la säkert ingen bra film ikväll iaf! Min vanliga tur! Hm!

Skitdag då!
Och om vi skulle hyra film så har man ju typ sett alla skräckisar på vidio 1!
Alla bra iaf! Men jag ska ringa Helena!
Hon kanske kan hänga med och välja film :)
Adde måste med ner till affären sen! Jag kan inte bära maten själv! JÄVLA FITTARM!
Måste ringa läkaren igen! Och jag vill ha RIKTIGA verktabletter!!!!!!! FAAN!
Fattar inte varför det inte kan gå över!!!!!

Ajja!
Kanske kan det bli tacos ikväll!
Fast jag är dö-sugen på tacopaj! Det är ju sååå gott :) Men jag vet inte om jag orkar göra det! :o
Märks vad faan! Jag har tråååååkit!!!! BAH!!!!!! Nu ska Adde bada med! OH! xD
Ännu tråkigare! Ajja! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0