KvällsTankar / 6 Januari

Börjar med att svara på karates kommentar :)
Jo o för bilen bara är skit iaf :) Det är ju inte besiktad och har inte vart det på flera år, så man vet inte hur mycket skit det kan vara på bilen heller. Men han ska kika efter en ny nu :)

Såatte...
Vi ska snart gå i säng och glo på film :) Jag, Lena och Adde!
The messengers tror jag att den hette! Men jag har redan sett den! Men det var ju ett tag sen effersej!
Jag hoppas att lådan i hallen kommer hjälpa mer än vad den har gjort nu!
Hittade kattkiss och kattskit precis brevid lådan idag! Och det suger multipung! Skittråkit! Men som sagt så hoppas jag att det ger med sej! Tror att det är Disel som håller på, men jag kan ju inte säga säkert eftersom jag inte sett honom göra det! Men det är ju han som är könsmogen nu så! Ja, ja, hoppas iaf!

Nu ikväll har jag, Adde och Peter spelat G-H! Och så har jag bytt gardiner nu med :) Så fint det vart :)
har samma gardiner i vardagsrummet som jag hade innan (Fias) och i köket har jag ett par gröna! Men det fungerar ju med rött, eftersom jag har kvar blommorna och den röda mattan, men det blir att inhandla en ny till köket snart! Funderar på en vanlig trasmatta med grönt i :) Det är en fin färg och så, aa :) Har vi ju köksdukar i det med :) kommer bli bra, det känner jag på mej! :)  Och i sovrummet slängde jag in stjärnora, bara för att det ska bli lite mysigare :) Och det vart det med :) Den röda lampan som jag hade där inne innan satte jag i vardagsrummet :) Fint så!
Fick ju en ny spegel igår med av mammas jobbarkompis Camilla! Och den hänger i halvan! Jättesnyggt vart den över den gamla soffan! :) Nu är det bara fotona som ska upp och mina fina tavla såklart :)

Jag måste bara få klaga lite på alla jävla puckon som håller på att skjuta raketer fortfarande! Här i C-borg skjuter de varje jävla kväll! Och det är JÄVLIT TRÖTTSAMT! Jag menar! Det finns massa djur som verkligen är rädda för det! Och jag ANSER att det borde förbjudas att få skjuta när man vill! Det räcker lixom med nyår och valborg! För djurens skull! För min egen behövs det inte raketer överhuvetaget! Visst kan det vara kul för barnen osv..! Men för det mesta händer det ju bara massa olyckor osv..! A jag vet inte! Jag vågar inte röra en raket iaf xD Inte ens de där små, vad de nu heter! Och kanske är jag fjantig, men jag tänker inte utätta mej för "fara" när jag inte behöver det!! Yäpp! Så anser jag! Stackars djur! Min Bella hemma hos mamma, innan hon vart döv, då var hon LIVRÄDD för både åska och raketer! Helvete! Åt HELVETE MED ER JÄVLA PUCKON SOM FORTFARANDE SKJUTER!!!!

Sådär ja! Nu har jag fått skriva av mej lite igen! Och det behövdes! Annars ikväll mår jag skaplit! Är ganska trött efter alla jävla mardrömmar som jag drömde i natt! Om bla Bardis kille, han var en våldtäcktsman! Blä på honom! HAHA!! Och så drömde jag om att människor brann! URK! Att man kan drömma så dant alltså! Såatte, a! Trött är jag då! Magen är lite ur form igen! Måste kanske be om nya eller andra tabletter för magen, för nu har jag käkat de här i över en månad! Och visst har de hjälpt ganska skaplit, men inte tillräcklit! Och ARMEN igen! Jag sågar snart bort den alltså! Jag hatar den! Jävla fittläkare som inte kan ge mej rätt medicin från början!
-"Ät nu ipremen så kommer det noh hjälpa!"
OH kyss mej i röven!  Jag har fitt ont! Men, men! Ska försöka lägga mej skaplit idag, eftersom det är skola i morn!

Aja! Nog tjatat för ikväll!
NattiNatti!

Kommentarer
Postat av: Kicka

HAHA frågan är jue om hon vet va ordet SANNING betyder (A)

HAHAHAHA så elakt men sant..

Neä du inte ens hennes såkallade liv skulle jag vilja liv, usch jag skulle må skit som person!

2009-01-07 @ 10:11:48
URL: http://missjlcat.blogg.se/
Postat av: Kaaarate

hehe jaa okej .. då förstår jag .:P

Hur går det för han med körkortet ( om man får fråga asså :P hehe)



fytäcka drömmar, fast de om bardan kille va lite roligt HAHA..



det är rätt sköt här på landet.. inga raketer här inte :)

fast det är nästan lite för tyst ibland ..



puss på re <3

2009-01-07 @ 15:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0