Lite snack :)

Jaha ja! Vad ska man skriva om då?

Skolan började idag! Igen! Och faktist, det var ganska skoj :) Att träffa lite folk som man inte sett sen innan jul och så en massa nya med som började idag! Vi fikade och Pirkko gick igenom CSN grejjerna! Lite grann iaf... Hon kommer nog tjöta mer om det på onsdag! Då börjar det första temat för den här terminen!! Ska bli intressant! :)

Fick CSN pengar idag med! SKÖNT!!
Åkte till MAXI med mamma, Adde och Sandra (kusin) och handlade käk! Det vart inte så dyrt som jag hade tänkt mej!
Handlade för exakt 1101.95:- HAHA! Och en jädra massa mat fick vi hem igen :) Det är kul att handla mat tycker jag :) Älskar ju att slösa pengar och handlar jag mat för det så slösar jag ju inte pengar på BARA skit xD

Hårfärg vart det i vagnen med :D Svart! Måste få te utväxten som är på skallen! Men det hinner jag i morgon! Är ju endå ledig i morgon så! Jag har ju inget bättre för mej iaf! :)

Messade med Fia förut.. Hon har känt lite grann ikväll! PUH!!!! Jag är så nervös nu :)
Om bara några dagar kan jag vara moster igen :D Och det är verkligen spännande!
Men jag tror stenhårt på att det är en liten kille som gömmer sej där inne igen :D
Jag struntar i vad det är :) Bara ungen är frisk :D

Yää,yää, spännande iaf!

Åkte med mamma hem förut och käkade där jag och Adde :) Jammi :)
Potatismos och kassler med smält ost på :d Faan vad gött ;) Sen kikade vi TV en stund och sen hem :)
Packa in all jävla mat och sen bada! Städade lite med :) Så fint hemma så :)


Älskar min Andreas massa!
Min kärlek! Utan han, Ingen jag!
Kommer alltid ha den bästa platsen i mitt hjärta.
För han är den jag vill leva med! Han är den jag vill ha!
Älskar dej Adde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0