Kvällen!

MIA: jajjemen det gör jag ;) Och fint vart det med :)



Så ligger man hemma i sängen igen! Ont i magen! Tog 2 atarax förut hos Timo!  Har inte blivit av att städa idag! Ska göra det i morgon ist! Jag måste kolla efter Jossos briller med! Tokit, de kan ju inte bara försvinna!
Dammsuga, tvätta golv, tvätta, vika kläder, diska, torka av osv! Min dag i morgon! KUL, INTE!

I morn är det ondag ju! Sanna och Stefan skulle komma till Fia då! Kom på det nu! Kanske åker jag hem till henne! Eller om Vonkan får tag på värden i morgon! För i sånna fall ska vi kika! Märks! Måste iaf taoch städa snart! Mattan som vi fått av mormor, den i hallen, måste dammsugas! För GISSES vad hår den drar åt sej! Men den är ju fin :) Så den får allt sitta :)


Träffade ju barnen idag igen! Dom är ju så goa! Och det är så kul när jag och Rasmus spelar apa! Stackars Linus bara som inte kan äta då! Men det är svårt att låta bli, Rasmus gillar ju det så mycket :) Och det är ju så härligt att höra honom skratta! Mosses älsk! Han verkligen asgarvar med :) Underbara ungar <3 Älskar båda mest av allt! <3<3<3


Ska försöka sova nu! Har ont i magen! Den låter som fasen! Jag åt för en stund sen! Kan vara därför den bullrar!
AJJA! SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0