Tankar!

Det kan nog bli en lång natt! Jag är övertrött! Och då kan jag inte sova! SKIT! Såg nyss en skräckis, den va sådär! Jävlit virrig! Men den fungerade att se på! Helst av allt skulle jag vilja lägga mej i ett bad! Det hade vart något! Men grannarna är ju inte så trevliga! Så de skulle väl klaga! Visst, klockan är ju ändå 01.00 så det kanske inte är så kul om de skulle vakna av att jag badade! Men det är ju det jag vill igentligen! Men so what! Jag får allt vara en god granne och vänta tills i morgon! Så är det!

Kliar under foten! Heh! Disel ligger fortfarande brevid mej! Eller mellan mej och Adde! Adde ligger och sover! Små snarkar :) Han är gullig :) Han har vart riktigt gosit idag :) Pussats och kramats :) Och busat :) Heh!!

I morgon blir det att ta hand om det här hemma igen! Har bara tvättat lite under helgen! Har vart ganska slö! Men det ger sej ;) Jag är ju hemma i veckan! Så det är ju inte så illa! Jag klarar av det! Det är kul när jag får det fint här hemma! Då mår man som bäst, när det är rent och fint :)

Synd att jag känner mej såå övertrött! Jag skulle helst vilja sova! Men jag kan verkligen inte! Jag är ju trött! Men jag mår ju illa! OVANLIIIIT??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nej! Jag blir galen! Och faaaan! Snart gör jag som Jossan säger, GÅR TILL LÄKAREN! Men vad faan! De gör ju verkligen ingenting! Men jag kanske får tjata på gubben!? Ska det verkligen behövas att tjata så dant! Jag menar, Jag har ju vart inne till och med på akuten med magen! Faan fattar han inte att jag har ont och att det verkligen är jobbigt med uppstötningarna! BAH!! Och min KUK-ARM som ALDRIG går över!? Den har jag ju röntgat 2 ggr, men de hittar ingenting! Nu har jag till och med en knöl i armen! BAH!!! Proppa i mej massa panodil, vilket inte hjälper iaf, ja det tycker läkaren att jag ska göra!

Fyfaan! Nu vart jag på dåligt humör nu igen! Skit grejjer!

Nehej! Nu är det nog dags att försöka blunda lite! Kanske kan jag sova!? Kanske inte, men det märks om en stund!
NAttiNatti

Kommentarer
Postat av: Sandra

Får man kika förbi någon dag? :)

2009-03-23 @ 09:38:32
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0