11 Maj 2009 Måndag

God  Morgon! Vaknade klockan 9! BRA SARA! :)
Har typ flyttat till Leslie nu! Underbart att slippa Adde! Katterna är här med <3 Alla 4 går riktit bra ihop! Bättre än jag hade förväntat mej! Skönt!

Leslie är en ängel! <3
"Du kan inte förstå, Leslie, att det du gör för mej är nog det finaste någon någonsin gjort! Det är så underbart att ha dej vid min sida när det är som svårast! Jag kommer aldrig kunna tacka dej nog mycket! Men jag ska försöka finnas för dej som du finns för mej! <3 Jag ska försöka gottgöra dej på alla sett som går! Jag älskar dej min vän <3 Mer än mest!"

Jag har ju mina andra vänner med <3 Och dem är jag lika tacksam över att ha! Det är inte så lätt nu! Men det känns mycket lättare med alla vänner runt omkring! Dom får mej att orka stå på mina ben! Mina vänner och min familj! 
Ibland k'änns allt lättare! Och jag anser att livet är underbart! Just nu gör jag det! När Leslie sa igår att katterna och jag fick bo här med honom tills jag hittar en egen lägenhet vart jag tårögd! Det var som om hela världen lyftes från mina axlar. Jag vart så glad! Det var otroligt att få höra dom orden! Han måste ju inte ställa upp som han gör, men jag tycker att det är underbart att han gör det! Finare kille finns inte!

Nu blir det snart frukost, sen ska jag ta hand om tvätten som Leslie tvättade igår! Eller jag gör det när han drar till Lernia! Så jag har någonting att göra!

Mensen har INTE kommit än...

Laga mat tills Leslie kommer hem sen! Blir ganska lagom tid att äka på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0