18 Maj 2009 Måndag

Så atte! Vart i helvete ska jag börja!?
Livet leker.. Eller jaa.. Så fort jag fått bort alla mina saker från äckel-adde så!
Ska bli såå skönt att få slippa honom helt! SÅ SKÖNT! Han har förstört så mycket för mej! Tänk så dum jag har vart som inte har insett det innan! Han har ju verkligen förstört massa i moitt liv!

Hur i helvete kunde jag vara så dum att jag ville köpa hus och bilda familj med det där jävla äckel-skabbet!?
Det är ju otrolit! Jag verkligen hatar honom så mycket! Jag vill sätta en yxa i huvudet på honom! Och jag skulle bara skratta! Så illa som han har behandlat mej alltså! Fyfaan!

Ingen vet verkligheten! Och jag har blundat för den! Dumma, dumma jag!




Gah! Jag är så arg och besviken på mej själv! Hur i helvete kunde jag vara så jävla dum!?
Jag har ju hela tiden hoppats på att han skulle förändras, men inte! FYFAAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0