6 Maj 2009 Onsdag

Är på Lernia.. Har skrivit personligt brev ;)

  

Personligtbrev



Jag heter Sara Lundberg, är snart 21 år och bor i Motala med min ex-pojkvän och mina två katter, men väntar på egen lägenhet.


Jag har gått en treårig utbildning, men gick dock inte ut med fullständiga betyg då jag har varit sjukskriven på grund av Panikångest/Depression. Jag gick på Platen Gymnasiet på Barn- och Fritidsprogrammet. Jag trivdes inte så bra, även om jag gillar barn otroligt mycket. Jag har varit på olika praktikplatser som dagis, förskolan, mellanstadium och med en kyrkpedagog. Det sistnämnda var roligast, då jag fick träffa barn i olika åldrar.


Har även gått på Bona Folkhögskola i två omgångar, men även då har jag blivigt sjukskriven av samma orsak som tidigare.


Sommaren 2006 var jag på ett äldreboende i Vadstena som sommarvikarie, där trivdes jag jättebra, trivdes bäst med de gamla.


I framtiden vill jag utbilda mig till Undersköterska på distans, då jag jobbar bättre hemma. Är intresserad av kroppen och dess organ och hur allt detta fungerar. Helst av allt vill jag jobba som personlig assistent när jag gått klart min utbildning.


Som person är jag ganska sprallig och oftast glad. Gillar att hjälpa andra människor med olika saker som mat, hygien etc. På min fritid umgås jag med mina kompisar och tar hand om mina djur. Jag tycker om att fika, gå på stan och fönstershoppa, se på film, festa till det ibland med mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0