2009 11 02

Tja!
Idag har jag vart hos syster hela dagen!
Dom har vart i Ullared och shoppat loss!
Vill med dit! Massa! Och handla massa barnkläder =) Hihi!

Tröjan som jag har på mej luktar bäbis =) Det är så mysit =)
Vad stora barna har blivit! Lite tråkigt med! Rasmus pratar hela tiden nu och man förstår det mesta :p
Linus kryper omkring på golvet och bara är en gladfis hela tiden =) Hans skratt är så mysit :p

Madde kommer snart och hämtar upp oss, ska åka en sväng!

På torsdag ska jag med Bardan till LKPG, vi ska åka  med hennes mormor, hennes morfar har opererat sej! Så vi skulle väl hämta upp honom om jag fattade det hela rätt! Jag och Bard ska gå på IKEA och lite skit, inte så kul när man inga pengar har, men men! Jag har ju lovat att följa med och vi behöver ju visserligen inget speciellt hem!
Hoppas vi inte är där allt för länge bara! Bli¨r så jobbigt att gå runt en massa! Men det ska bli kul att få umgänga lite med henne litegrann iaf =) Det händer inte så ofta!
Fick hem ett brev idag från na! Vi 'r typ grannar, men vi skriver brev till varandra iaf :p HAHA kulit :p


Nehej! Ville bara uppdatera  mej lite!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0