2009 11 04

Idag har jag så ont i magen! Jag mår illa och känner mej varm!?
Har iaf tagit disken och städat toaletten! Någonting är gjort iaf!
Leslie håller på och bäddar rent i sängen, sen ska väl jag ta snabeldraken där inne hade jag tänkt mej, om jag orkar. Min jävla huvudvärk är tillbaka, jag känner hur den lixom kommer smygandes! Men ska ta panodil nu innan den kommit helt!

Idag hoppade jag av skolan! SKÖNT! Då slipper jag ha det att tänka på!
Ska på möte i morgon med MY, ung resurs! Det är ju alltid någonting att göra nu innan jag föder!
Och visst får jag inga speciella pengar, men litegrann av socialen iaf! Och det är ju så jag klarar mej iaf!
Till mat och hyra!
Jag har ju haft soc innan så jag vet att det blir en kämpig period, men men!
Jag måste ju göra det som känns bäst för mej!
Kan inte hålla på och stressa och ha mej! Jag mår verkligen inte bra av det!
Ringde CSN också och sa till om pengarna där! Blir inte betalningskyldig för den här månaden! Och då var det en till sak som släppte från mina axlar!

Adde och Karate kommer om ett tag, de skulle bara till facket och lite innan, jag ska nog ta mej ett bad!

Nehej!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är vissas som jag följer dagligen.. Men det är som vanligt folk som inte kan hålla sig till sanningen tydligen..! Allt bra med dig och magen?

2009-11-04 @ 14:11:27
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Zanna

Jag känner samma sak som dig att jag inte vet om jag vill ta de. Funderar fram och tillbaka hela tiden. men vi får se.

2009-11-04 @ 15:21:35
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0