2009 11 14

Fasen vad tiden går fort!
Idag går vi in i vecka 18!
Och det här med graviditeten börjar bli mer och mer mysig!
Hoppas att magen kan ta fart snart bara! =)
Kanske är jag en tok, men som ren reflex pratar jag med magen ibland :p









Uträkning utgår från dagens datum: Lör 14 nov 2009.
Din graviditet startade Sön 19 jul 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 2 aug 2009 (ägglossningen).
 
Du är på dag 120 av 280. (42,5%).
Du är i vecka 18.
Du har gått 17 fulla veckor och 0 fulla dagar (v17+0).
Du är i 4:e kalendermånaden.
Du är i 5:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum runt Lör 24 apr 2010
Du har 160 dagar kvar till beräknad förlossning.




Nu på dagen har jag sovit en stund,mådde så illa så jag la mej i sängen, Lelle satt och spelade TV-spel,så jag somnade! Ska gå upp snart och fixa till pytt och ägg! Är HUNGRIG hela tiden och på ALLT! Så upp snart och fixa till det, annars kommer jag väl att kräkas! Blähck!

Sen har vi ringt och beställt en bana på Motalas BowlingHall! Jag och min älsklings man ska väl spela lite!
Jag ska säga att jag fjantar mej, men idag ska jag faan slån ;) Hohojaja! Det är kul att bowla, dock suger jag på det! Men what ever :p

Efter bowlingen blir detnog hem igen! Ska stanna och handla! Vill ha glass! Mums! Chokladglass ;)

Ne faan! Nu säger bebis här att det är dags för lite "lunch"!

Bye!
Ha en svin-bra Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0