2009-10-04 Söndag

Det blir nog pizza till mat idag! Hemkörning skulle jag tro.. Japps, så varte!


Firade Karate igår. Va hos henne först, det var trevligt.. Dock var jag väldigt trött eftersom en liten fis-Linus väckte mej runt 6 tiden.. Bajs i blöjan och han var arg =) Skitunge =)
Sen väckte Rasse-basse mej runt halv9-9.. Åkande på bobbycaren! Mina mys <3
Mosse älskar massa <3

Träffade pappis igår med! Saknar honom, men nu lär vi la antagligen inte träffas igen förens vi ska fira jul skulle jag tro... Vi träffas ju inte alls ofta!

Runt halv 11 åkte vi in till hallen!
Björn hade fixat vippen! Men det var massa andra nötter som satte sej där uppe med!
Dansade med Johanna <3 =) Kul fast man är nykter! Behövde nog få röra av mej lite! Var ju länge sen nu :p
Annars var jag ju van vid att dans minst en gång i veckan :p Höhö!
Men det går ju nykter med så... =)
Träffade lite folk med! Wegge, Tina, Tina mfl.. Trevligt, var ju inte igår!
Stoffe och Adde pussades =) Hehe, trevliga grabbs det där :p
Söta så!

Jag och Fisen tog bussen hem 20 i 2!
Åt lite, sen somnade jag om direkt! Gisses vad trött jag var!


Idag har jag ont i ryggen! Ont i hela kroppen kanske jag borde skriva ist! huvudvärk börjar komma... Illamåendet är på topp med! Skitkropp!


Leslie är hemma nu btw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0