2009-10-11

Söndag redan! Skönt att veckorna knallar på! Helgen har vart bra!
Träffade småbarnen i fredaga och efter det vart det hallen med en nykter Leslie =)
Jonna och jag gick ut.. Vart att gå till brygget en sväng, där var bror och Pördii! Trevlit!

Igår var vi och bowlade fört med Jojo och hennes familj. Jag vann första rundan, sen vann Leslie och jag kom sist! HAHA! Jag kan inte spela! Men en strike fick jag allt ;)
Det är ju skojjit iaf! Och det är ju de som räknas.
Efter vi spelat vart det till lyckorna, spelade lite lyssnade på gapiga svenskar och tokiga danskar!
Matchen gick ju åt helvete dok. Men inte för att jag bryr mej speciellt mycket. Jag, Anelli och Leslie gick hem till dom, jag och Lelle handlade med käk! Och det var så gött att det knu**a i munnen! JAMMI!
Vi spelade lite kort och TP, kul.....
Lelle och jag tog sen taxi till stan, kollade hallen lite. Var inte mycket folk så...
Fick skjuts hem.
Somnade sent som satan!

Idag har vi vart hos Daniel, Leslies bror.. Hans största fyller 4år. Kalas då med andra ord..
Gött med sötsaker =) Och trevligt folk!

Leslie diskar nu och jag ligger i sängen med Disel! Har så fruktansvärt ont i min helvetes-jävla-kuk-rygg!
Ovanligt? Nej, men det är ingenting som jag vänjer mej med! GAH!

Ska laga till lite pytt i panna och ägg!
Läsa bloggar först!
HA´t!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0