20091006 Tisdag!

Vad länge jag sov idag!
Och skönt var det, men känner mej inte utvilad heller :s
Idag har jag så fruktansvärt ont i ryggen! Kan inte hosta eller nysa, då skriker jag :s
Fyfaan! Kanske är det dags att ta arslett ur vagnen och ringa vårdc. då! Gah!

Mår illa idag med! Väldigt illa!
Tror också att förkylningen är på väg tillbaka igen! Ordenklit!
Jag hatar att vara sjuk! Fyfaan! Varför kan helvetet aldrig gå över? :@ OH!!!!

Dåligt humör är jag på med!
Vi har 2 katter här hemma som är Leslies och hans x... Behöver bli av med dom, en av dom iaf!
Vi kan INTE ha 3 katter och en bäbis sen i våran "lilla" lägenhet!
Jag frågade hans x lite fint om hon inte kunde ta ena av dom iaf, med tanke på att HON köpte dom..
Hon skulle från början köpt en, men kom hem med två... Så ena är ju verkligen HENNES, men hon kan inte ta någon av dom.. Hon ska flytta nu till en egen lägenhet, igen, och ska då ta med sej en annan katt!
Väldigt smart brud! Men jag sa till henne att hon fick isf stå för avlivning, för vi kan INTE ha ena!
Och xét har satt Leslie i skuld hos vetrinären här i stan med, så han kan inte komma med en ny katt....
De var tvugna att avliva deras gemensamma katt då han vart sjuk, hon åkte in med katten och skrev det i Leslies namn! Får man göra så? Skriva upp det i en annans namn när denne inte är med? :o
Jag anser inte det!
Så ja, det kanske inte är hela världen att reta upp mej på, men nu är det så att jag gör det!
Tycker att det är förjävligt!!!

OH!

Nej nu kom Leslie hem...!
Dricka kaffe och ta en macka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0