..................

Visst jag kanske överreagerar, men jag anser att man inte ska åka iväg på kryssning när man inga pengar har till det! Lixom det är sen 1a idag och vi får pengar den 25... Vi har typ 4000:- kvar att leva på, det är inte mycket på 2 personer och 3 katter!!!!


GAH
Irreterad!

Nu är det ju inte 100% att han ska åka, men gör han det suger han elefant-pung!
Han åkte i Juni, anser att det räcker, tills vi har råd så han kan åka!

Det är inte det att han ska åka, utan att vi inte har pengar till det!
Och en jävla massa tjat på Patrik och Timo, de vet ju att vi inte har råd till det!
Varför tjata då?
A jag vet inte! Jag är bara trött på all fylla, pengar och tjat!
Fy alltså!

Det är så skönt att själv slippa vakna upp verenda helg och vara bakfull och må dåligt!
Dock får jag stå ut med min sambos drickande, grr!
Luktar illa, tjat och jobbighet!

Ja, nu klagar jag! Men det får jag faan göra också!
Du kanske tycker jag är barnslig som klagar över fylla, men nu är det så att jag tycker det suger att vi inte kan gå ut en kväll och ta EN öl (inte jag nu då, men just att bara sitta med vänner ute och ha trevligt!) utan att han ska bli SKITfull! Igår följde han inte ens med hem! Utan klockan 3 på natten vaknade jag av att han stod och plingade på dörren, sen massa tjat och det där JÄVLA förlåt typ 100ggr! Tror du jag kunde somna om på en gång sen!? NEJ, utan det vart en timme vakenhet i natt, vilket har märks i kroppen och huvudet hela dagen idag! Det får bli ändring med det! För jag orkar inte med det!

What ever! Nu är jag irreterad!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hallojsan. Ne det är inget som har hänt. Allt är bra med både mig och barnet. men du vet jag var ju på ultraljud igår. Och den barnmorskan vi hade första gången lovade oss att vi skulle få veta kön.

Men tror du inte hon var sjuk igår. så vi fick en annan istället. Och hon vägrade bara säga kön. Och var så jävla tjurskallig så usch fy fan..

Kram

2009-10-02 @ 09:58:58
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du tar mer ansvar än vad han gör! <3

2009-10-02 @ 10:26:01
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: Kim

Hej! Nej Sanna är inte gravid, inte vad jag vet iaf =)

2009-10-02 @ 12:06:24
URL: http://kimpersson.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Klart att du ska klaga! Det är väl inte konstigt att du gör!

2009-10-02 @ 13:24:13
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0