17 September 2009

Hej =)
Sitter hemma hos syster, har myst med barnen <3

Var ju hos gyn, fick ta ett nytt V-ul.. Det såg bra ut! Jag undrar jag varför jag har så ont ibland :s
Men det går väl över, hoppas jag!

Den lilla skiten som lever och växer i min kagge vad 2 cm lång! HAHAHAH 
Är idag i 8+5 =) Det är så spännande =)
Nästa vecka blir det inskrivning med :p


Jag vet inte vad jag ska säga om den här månaden! Vilken SKITmånad! GAH!!!!

Bella, min älskade vän fick somna in, Stina försvann, Vi är sjuka och jaa, bara en riktig skit-månad!


Idag har jag, Leslie och mamma vart och köpt en sten till Bella´s grav! Den skrev vi hennes namn på och datum med guld-färg, fixade med blommor osv.. Det är så fint där nu för henne! Min älskade, älskade vän..
Det var så svårt att vara ute hos mamma när Bella inte var där. Tänkte på att kolla under bordet när jag skulle dra ut stolen, så inte Bella skulle få den på sej osv.... Jobbigt!
Men man vänjer sig nog..... Tar nog ett tag bara.


Fick nytt nr till mobilen idag med! Nu kan jag ringa till alla och skicka mess till alla för 600:- i månaden.
Jonas fick den nya mobilen.. Han ville ha den så.... Jag bryr mej inte så hårt :p


Nee nu ska jag kolla bloggar, sen ska jag kela med barnen lite!

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja du ... Jag vet i fan vem det är alltså! Tyvärr så har ju inte människan lämnat någon blogg så man kan ju inte kolla vem det är :( mmm jag blir med så jävla irriterat på såna där människor.. Känner man att det är rätt då är det väl för fan rätt oxå..

Suuck hatar sånt..

2009-09-17 @ 19:23:47
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Zanna

Tack så jätte mkt!!<3

Gud vad mysigt att se de lilla livet i magen:)

2009-09-17 @ 20:04:46
URL: http://theospappamamma.blogg.se/
Postat av: anna

vart har du ont i magen? ja hade oxå ont i magen när ja väntade teo o va till gyn 3 ggr på extra koll. men dem sa hela tiden att de va växtverk. bebis växte

2009-09-18 @ 10:13:08
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0