2 April 2010

Fredag!
36+6




tack för kommentarerna Det värmer!

Nu har vi städat här hemma!
Eller Leslie har tatt det mesta! Min rygg höll på att gå av!
Vi ska knalla ner till Leslie´s mamma nu och äta goood mat =)
Det tycker jag om! HAHA Är ju skit hungrig med! Så det ska bli göttit!!


Madde och jag skulle höras sen med!
Har vart på willys idag.. Dom säljer ut blöjor där ;) Och visst faan passar jag på ;) 10 kr/ pak.. Det är inte så många i dom! Men vi har 5 paket nu så dom räcker ju ett litet tag iaf =)

Nu är barnrummet klart med! Och det är fint =) Vagnen är ihopsatt med hjul och det! La dit täcket där i med!

Nu ska vi gå!

Ha en bra Fredag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0