25 April 2010

söndag!
2 dagar över...

Igår kväll kände jag av det lite, men såklart slutade det igen! Tråkigt! Men nu kanske det är på gång iaf!?
Madde och Jerker var här igår, vi spelade spel och grabbsen kollade på TV, så helt plötsligt hörde vi snarkande från v-rummet! Då hade Jerker somnat! Stackarn! HAHA trötter som tusan =)

Min hemlis som jag har kan jag inte berätta om! =) Den handlar inte om mej! Fast det berör mej =) Wii =)

Nu tycker jag att det är en massa tjat från alla om att jag ska ploppa! Så får väl göra det nu då!? =)
Nee, men bebbe är väl inte redo bara!? Jag vet inte! Gärna att det ska börja på dagen, då jag är pigg! :p Det hade ju inte vart fel, får se när bebbe  behagar sej! Jonas, min bror har messat VARJE dag nu i snart en vecka: bebis? unge? HAHA Han är nervös sa han =) Är man minsta lillasyster så är man :p haha

Idag vet jag inte än vad som händer, kanske ska jag med Madde ut till hennes farfar och vara där med henne!
Annars är jag hemma med Leslie, tar affärn och lagar till någon god mat :p Jag har inte bestämt mej än! Ska börja att ta en dusch! Sov med sminket i natt! Känner mej ju lagom fräsh :p

Ja, ja! Ha nu alla en jättebra söndag!!!
Pussellipuss!

Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Naw! Vad gullig din bror är då :)



Hoppas hoppas hoppas att det sätter igång snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0