26 April 2010

40+2
3 dagar över tiden!

Jaha ja! Och ingen bebbe än! Hehe, jag undrar jag hur länge h*n har tänkt att stanna där inne! :p

Mia, jossans mamma åkte nyss, hon skulle låna ett verktyg och så passa vi på at fika och snacka lite skit =)
Det var trevligt =)

Har hunnit bada med =) Så snart ska jag sminka till mej och fixa håret, sen in till stan och möta min finnepulla =)
Måste till banken med! Slänga över pengar till mamma och syrran! Jonna skulle till f-kassan och lämna papper sa hon! Leslie kommer till stan runt 12-halv 1! Då ska vi handla hem lite mat!

Vet inte vad jag är sugen på idag!? Det får bli något riktit gott iaf =)

Ha en trevlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: anna

kan de va så att den lill* har tittat ut?

har inte skrivit sedan igår så man blir lite nyfiken ;)

2010-04-27 @ 16:48:10
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0