bla bla bla.-..-..

Så har Sandra åkt hem! Mamma kom och hämtade henne nu när hon slutat jobbet, skjutsade Sandra till mormor, Moster Marie är där... Mysit när kusinen här här =) Bara snackat skit och ätit mest hela tiden, haha! =)
Det tycker jag om (A) Inte konstit att jag går upp i vikt nu :p

Mamma hade köpt med sej 3 fina blommor som står på bordet på balkongen! Vart så fint så<3 Tack

GAH KATTjävlarna slog ner min ljusstake så den gick sönder :( Ledsen jag blir :(

Jag är ensam nu! Det är så tråkigt! Jag hatar att vara ensam! Och hungrig börjar jag bli IGEN :o
Herreguud!!! Idag blir det köttfärssås och spagetti =) Det är fint det!

Karate ringde förut, hehe hon ringde fel, men vi pratade en stund iaf =)
Dom är sjuka dom stackarna :(
Adde hade kräks hela natten och karate hade med kräks någongång!
Inte alls kul! Hoppas bara att vi inte hann få skiten då de var här igår!
Hög gravid med influensa! Nej tack :p!
Hoppas hoppas!


Bebis
Nu du din lill* skrutt! Nu vill mamma att du ska titta ut! Mamma vill inte vara gravid längre och mamma vill inte gå runt och undra vem du är som ligger där inne och trängs! Mamma vill veta vad du är för slags individ! Vem du är!?
Jag vill hålla om dej och lukta på dej och pussa på dej! Känna dej mot min kropp och förstå att du faktist finns på riktit och att du för alltid är min! Att allt det här händer och att det inte alls är en dröm!
Nehej du din lill* fis! Nu får du allt ta och komma ut! Mamma vill det nu!

Jag vill berätta för dej att jag älskar dej!


Mamma och pappa älskar dej redan så mycket! Och vi längtar efter dej så otroligt massa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0