BM snart

22 dagar kvar (23 om man räknar med idag)

Snart ska jag till BM, möta upp Jossan halv 2. Hon ska ta blodprover! Så det passar vi på att ta först ;)
Efter det blir det väl att ta affärn på hemvägen! Idag blir det potatis, fisk och dill-o gräddsås!

Bebis hade en jädra hicka förut! Det var som om ungen skulle komma ut då h*n hickade :p
Gisses! Och vilken fart det har vart där inne nu på f-middan! Det är ju så jädra trångt med! Så att sitta ner när den lill* är i farten går ju knappt :p

Nu räknar vi ner! Du, mitt hjärta kommer nog ut snart! Snart får jag träffa dej min ängel!
Och jag kommer vara världens stoltaste mamma!
Din pappa kommer nog vara ganska larvig skulle jag tro! Försiktig, så klart! Och om någon kommer vara stolt så är det han!
Vi längtar efter dej en massa! Och snart får vi hålla om dej och berätta hur mycket vi älskar dej och hur mycket vi har längtat efter dej!
Snart kommer du få ligga i din säng och sova ist för att ligga i min guppande mage!
Vi kommer stå och bara titta på dej, våran älskade skatt! <3
Förundras över hur du har kunnat bli den du är!


Jag älskar dej redan! Hur kommer kärleken vara till dej då vi får träffa dej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0