lite snack!

Jahopps! Och INGENTING händer här hemma :( Lite lite sammandragningar! GAH
Vad ledsen jag blir på det här! Men vad gör man då? I morn ska jag springa maraton tänkte jag :p
Kanske kan lill-snutt komma då!? JAG vill ju det nu!!!

Det är BF i morgon med! Och det är tråkigt när man inte känner någonting alls nästan! :(

Men, men! Bebbe kommer la när h*n är redo! Livat i magen är det med! Åh! Bebbe hade lugnat ner sej ett tag, men så börjas det igen! Jag LOVAR att jag kommer få gå över tiden! :p

Det gör verkligen SKITont nu när h*n sparkar och har sej! Men får vara stålkvinnan och stå ut :p
HAHAHAHHA faan vad jag klagar!!!

Är på ganska bra humör iaf! Leslie, han sitter och spelar TV-spel och jag sitter vid datorn =)
Så visst är jag nöjd =) Heh!!

Har jag skrivit att jag får betala tillbaka 4 papp till lövgrens!? För gamla lägenheten!?
Tapeterna hade ju katterna klöst på, så visst var det väntat att få betala tillbaka något, men jag tycker att 4 tusen är ganska mycket! Men nu är vi av med den iaf! *phiu!
500:- i månaden får det bli. det är ju några månader, men jag har inte råd att slänga ut 4 tusen på en gång!

Och pengar får vi på måndag! Skönt, fast det blir knappt något över efter alla räkningar! Bajs!
Får ju lite xtra sen med, för bebis.. Både från bostadsbidraget och soc... Så jaa, men barn kostar ju det med!

Nehej! Nog skrivet om det, blir bara nere!

Vi ses ;)

Kommentarer
Postat av: Zitha - Mamma till Jack

Tråkigt att du inte vart igång satt. Hoppas bebis kommer snart =).



Eh, jo Elin min kompis, hon var ju tsm med Marcus (bruhn) för skit längesen, säkert 5-6 år sen. Klingar de i huvet? haha. Det var Elin, jag o en liten kortare tjej som hette Sara som umgicks med dom. Du kanske har förträngt. Haha. Men jag kommer ihåg dej iaf, tror du var tsm med Adde då.

2010-04-22 @ 22:47:20
URL: http://nrmc.blogg.se/
Postat av: Zanna

Håller tummarna för att den lille behagar att komma snart:D

2010-04-22 @ 23:00:29
URL: http://theospappamamma.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Dammsug och städa jätte ordentligt.. Du kan även puttsa fönstrena! Förssök att lägga dig ner medans du dammsuger exempel under sängen och sen ställer du dig upp.. och sen gör du lika dant på andra sidan av sängen .. Så kanske det drar igång..

2010-04-23 @ 09:40:08
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0