Nu säger jag go natt =)

Nu är klockan efter 12 och vi är inne i vecka 39!!!
Fasen! Tycker inte att det är länge sen vi gick in i vecka 12 :p!
HAHA
Men jo o det är ju faktist ganska många veckor sen!

Tiden som gravid har gått fort! Även om det har vart jobbigt en hel del!

Haft sammandragningnar idag och lite förvärkar, men det är inte så mycket!

Hos kuratorn gick det bra. Leslie var med mej och vi pratade en hel del! Hon fick mej att inse att vi har en ganska stor koll på allting! Det har jag inte tänkt på innan! Jag min dumme-faan oroar mej för mycket! För saker som faktist inte behövs att oroas för!

Leslie kommer ju finnas där för mej när värkarna kommer och han kommer göra allting han kan för att få mej att må bra! Det är skönt att veta om det! Jag är ju faktist inte ensam om det här! Underbart <3

Att han slutat dricka nu med är så skönt! Han är hemma med mej och vi spelar spel, ser på film / Tv, myser och bara pratar med varandra och umgås! Det är skönt som sagt! Synd att han inte vart hemma mer under graviditeten! Men, men det som vart har vart.. Det är bra att han insett nu att det faktist är nära tills vi 2 blir 3 och att det är dags att växa upp! Han har ju hela tiden funnits där för mej på andra sett! Masserat när jag haft ont, kliat mej på ryggen när paniken vart nära, tröstat mej när jag vart ledsen och bara funnits i närheten när jag mått dåligt. Så värdelös som partner är han verkligen inte! Han är en jättefin människa och jag älskar honom som han är, även om han då och då tappar taget och sjunker 10 år i åldern :p

Han är ju min fina prins <3


Ikväll kom Madde hit och vi spelade 30 och lite kort =) Det var mysit och trevligt =) Alltid kul när min Madde kommer <3
Hon är den vännen som stått mej närmast nu under hela graviditeten! Sen har jag ju mina andra RIKTITGA vänner med! Men hon har vart med hela tiden! Det är henne som jag mest umgåts med! Hon måste inte vara ute och supa varje helg! Och vi två har ju en massa gemensamma intressen! Så klart att det är enkelt och roligt att umgänga med henne då! <3



I morgon blir det storstädning här hemma igen! Inte för att det är speciellt dant, utan mest för allt jädra katthår!
Katterna fäller som tusan! Och det vill jag ju inte ha överallt! vi ska snart flytta in spjälsängen till sovrummet med! Men det är ingen brådska, kan man göra samma dag som vi kommer hem från BB om det skulle vara så.
Det skulle bli så tomt i barnrummet annars! Och det måste det ju inte vara just nu!

Nehej! Nu ska jag sova!
NattiNatti!

Kommentarer
Postat av: Mia

Sara vad du är duktig på att inse saker o ting :) skönt att du har Leslie,kärleken övervinner allt,förlossningen kommer gå galant,ett lite "POFF" så är det klart,du stark.

2010-04-10 @ 07:12:20
Postat av: Louise,mamma till Alva

Det kommer gå kanon bra :)

De bästa känaslan som finns, at få föda fram sitt barn <3

2010-04-10 @ 08:48:21
URL: http://loouiseroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0