2 Januari 2010

VECKA 25          24+0


God Morgon!
Fick tag på Leslie runt 12-tiden igår. Han hade sovit hos hans pappa.
Han kom hem senare under dagen och vi har pratat!

Känner mej fortfarande besviken, men vad ska jag kunna göra åt saken!?
Jag sätter stopp här nu! Och nu är det verkligen på riktit!
Inte en droppe till för honom! Då vet han hur allting slutar!
Så är det!

Jag sitter här hemma i köket! På min stol! Det är mitt nya ställe!
Mamma skulle ringa jotex sen också och se om dom hade kvar sakerna jag ville ha =)
Jag hoppas på det och håller tummarna! Det kommer bli som ett ny lägenhet här!
Fast det bara handlat om lite mattor och gardiner, det kan ju göra så mycket!
Har valt att ta en svart matta till hallen (om dom nu finns kvar), dumt med färg om man ska in med vagnen och det sen! Blir ju så dant då med!

Tror jag har blivit lite förkyld nu efter nyår, jag hostar och jag snorar! Men det går över det med!
Magvärken har blivit mycket bättre! Så fort jag känner av någonting, då tar jag panodil! Funkar la tydligen!

Snart blir det frukost! Senare vet jag inte! Till lunch blir det pizza! Hehe, det vart kvar sen igår kväll!
Kanske skulle man kolla tvättstudan, om det finns tid för att tvätta!? Vi har lite!


Jag förstår inte ens varför du försöker, han vill ju inte!?
Borde du inte förstå det!?
Kanske var det för att du var full, annars är du väldigt korkad gumman!

Kommentarer
Postat av: Ronja :)

Sätter du stopp för drickandet ?

Lika bra:P blir bara massa problem :)



Vem är den fulla gumman? :P

Kram på dig!

2010-01-02 @ 10:18:54
URL: http://ronjaross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0