2010 01 19

Hemma igen! Efter en dag på Lernia och sen med Fia.
Rasmus fick ta spruta nr 2 till svininfluensan! Linus näsa rann så de hoppade över honom idag!

Jag är så hungrig nu så att jag skakar!
Men Leslie kommer snart hem med hamburgarna! Då ska det stekas här hemma!
Gott som fasen! =)


Nu har jag börjat på en såndär ångest igen! Jag vill inte bo här längre!
Jag trivs JÄTTEbra med lägenheten och sådär, läget är skaplit med!
MEN jag hatar att en del grannar klagar över hur mycket våran katt får vara ute IGEN!
GAH! Det är en katt fortfarande! OCH hon MÅSTE vara ute på nätterna, att hon sen inte kommer hem innan vi hinner åka så hon kan få komma in, det kan ju inte vi rå för! INTE faan skiter jag i saker som jag MÅSTE göra bara för att katt-faan får vara ute ett par timmar till!?

Det går ingen nöd på henne!
Det finns katter som är ute dygnet-runt, året-om! Så whatá fuck!

Nej! Jag blir så irreterad! Men, men!

Man undrar ju hur det kommer bli sen med! Kommer det komma massa skitsnack om hur vi behandlar vårat barn med eller? Jag menar, det har ju snackats förr om sånna saker, dock inte om mitt barn, så jag inget har än, men om mina aborter, hur andra uppfostrar och behandlar sina barn osv.
Kan inte förstå varför inte människan i fråga kan låta folk vara ifred! Illa!


Nej nu kom min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0