31 Januari 2010

Söndag idag!
Dagen har spenderats med mamma!
Hon kom och Hämtade mej, Sandra och Jojo, Johanna åkte med in till stan och vi var och fixade med en sak!
Så nu är det klart med! Besked i veckan! KALAS =) Och vad jag längtar <3
Går det som jag vill så blir allting så jävla mycket bättre!

Vi åkte och hämtade upp Lelle sen hämtade vi upp mormor!
Spelat kort och ätit mat =) Det var nice =)
Mommo var glad och det är så underbart härligt att se henne njuta av livet <3

Mamma, jag och Lelle körde hem Sandra nu ikväll :p
snöar och har sej! Men det var trevlit det med!
Kanske ska jag varna om att vara kissenödig i bilen när det SNÖAR galet mycket ute och man är tvungen att sätta sej och kissa :p Kallt om pullan =)


Om 8-10 dagar blir vi av med Skabbet med! Det ska med bli JÄTTEskönt!

Igår var Adde, Karate, Jojo, Sandra, jag och Leslie här hemma och hade myskväll! Härligt =)

BARA bra saker att skriva om idag FÖRUTOM att jag HATAR vårat nät!

Sova nu! Är trött och Bebbe kickar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0