Kvällen!

Hoho! Sitter och kikar på körslaget!! :)
Jag tycker att det är skoj :)
Det vart ingen fest ikväll, blir nog att ta´t i morn :)

Jaha ja!
Har installerat min cam OCH prövat min nya dansmatta :)
Svinkul! Men fyfaan vad jobbit det var alltså!
Bah!!!!
Jossan och jag stod och hoppa och hade oss :p
Men det lär bli fler gånger :)
Fifaan ;)
Kanske kan fortsätta med detta :p
Kanske kan man gå ner lite i vikt!
HAHA skulle jag INTE göra det skulle jag bli orolig xD
För fyfaan vad jobbit det är!

Spelade lite G-H förut med :)
körde först på easy, sen medium!
Svinkul! Men fasen vad fort det går alltså :)
Adde är ju en riktig jävel på det där :)
Fattar inte att han hinner :)
Men jag älskar honom.

Efter vi sett klart på körslaget blire la film eller något!
Jag och Adde fick ju 3 nya filmer i julklapp av mormor!
Så atte, vi får la se :p

Ajja!
Ha´t så bra!
Hejs!


Kommentarer
Postat av: yoyo ofcourse!

hahah fan så söta<3

2008-12-27 @ 05:20:10
URL: http://yoyoblowjob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0