Söndagskväll!

Jahaja!
Finns igentligen inte mycket att skriva om så här på natten känner jag!
BAH!!! Trött börjar jag bli med!

Agnes kommer ju vid 2 tiden i morgon och jag ska städa här hemma först! *pust!
Men karln får allt ta och gå upp skaplit! För han får allt ta och hjälpa till!
Diskade gjorde jag förut iaf! Så det är ju klart!
Satan vad glas man använder på ett par dagar! Helt otroligt!
Adde hängde upp tvätten förut med! Och det är ju bra :)
För i morgon ska vi tvätta lite mera!
Komma ifatt lite igen! Vi har ju inte allt för mycket tvätt att tvätta, men det finns ju lite, och om man inte tvättar blir det ju en massa kläder!

Peter och Adde
P: oh! jag vill ha sommar
A: och semester!
P: A!!! Till Danmark!

*fnissar åt dom!
Dom är ju lite roliga!

Disel har börjat följa efter mej som en hund! Massa, och då menar jag MaSsA!!!!!
Men han är ju mammas kille <3
Stina ligger mestadels och slöar om hon inte har rycket på någon av de fula råttorna som de fick i julklapp xD

Visst får man skämma bort sina djur?
JA säger jag iaf!
Mina kissar fick leksaker, kattskåls-underlägg och var sitt nytt halsband!
Det kostade inte så mycket, men visst vill jag väl ge dom något med!

Fick pengar av mormor idag :) Hon är så snäll!
Hon berättade för mamma att hennes julklapp från oss var så fin :)
Värmande! Mormor är ju en av de bästa <3<3<3

Hemtelefonen fungerar nu iaf ;)
Me LööV!
Kan jag prata med massa :D Mihihihi!!!!

Nehe, om man skulle ta och göra något!?
Adde är rastlös han med!
NattiNatti!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0